poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Ciężkie Życie...

 Muzyka: }i{ KLIK }i{

Strasznie się boję, że będę miała jakieś problemy za trollowanie. Przecież ja nie chciałam źle! :/ I jeszcze napisała mi, że mam durne poczucie humoru :/ Ale moje poczucie humoru jest fajne... Zawsze sprawiam że ludzie się cieszą, nie rozumiem czemu teraz się nie cieszyli?
Jestem strasznie zestresowana że mnie nie lubią i że będę miała jakieś problemy w życiu i wgl :/ Boję się ludzi bo mnie nie rozumieją :/ Dzisiaj jak jechałam rowerem do sklepu, to ciągle o tym myślałam i na dodatek zobaczyłam takiego wielkiego szczura przy drodze... To troszkę śmieszne ale ze stresu tym że mnie nie lubią i ze strachu przed szczurem nagle siknęłam... Tak się wystraszyłam, że chyba dostałam zapalenia pęcherza. Musiałam wracać do domu zmienić ciuszki i znowu jechać. Na szczęście mam takie specjalne borówki z bagna z lasu, czerwone, zasuszone, trochę pomarszczone. One mi pomogą, tak mówiła pani w aptece. Ostatnio chyba tylko ona mnie rozumie... :/ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz