czwartek, 13 kwietnia 2017

Trudne pytania...

Mam takie pytania życiowe, które mnie nurtują. 

1. Czy jak słucham Justina Biebera, to mogę zostać Pastel Goth albo Emo?
2. Czy jak bym została Emo to muszę się ciąć np na nadgarstkach?
3. Ile czasu zajęłoby mi przygotowywanie się do wyjścia? Pastel Goth i Emo trzeba być codziennie...
4. Jakiej muzyki musiałabym dodatkowo słuchać żeby być bardziej Emo albo Pastel Goth?
5. Czy jak bym została Emo to musiałabym pić Monstera? Nie lubię energetyków :/
6. Czy Emo jest modne?
7. Czy jak bym została Pastel Goth to muszę się jakoś specjalnie zachowywać? Np chodzić na cmentarze, zacząć palić itd?
8. Czy to że śpiewałam do utworu który przesłała mi znajoma L. z internetu, może sprawić że będę opętana? Słuchałam takie coś - Ghost ,,Year zero". To mi wpadło w ucho i pod prysznicem śpiewałam: ,,Belial, Behemoth, Belzebub, Asmodeus, Satanas, Lucifer"... Jak wyszłam z łazienki to moja babcia aż się przeżegnała i zapytała ,,dziecko co robisz?". Trochę się wystraszyłam, nie powiem. Ale to tylko taka piosenka... :/

Nie wiem co z tym zrobić, czuję mętlik w głowie :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz