czwartek, 30 marca 2017

bez sensu :/

Chciałam zbierać kucyki, ale nie będę, bo trochę się wstydzę... One są takie ładne, szkoda... Będę je oglądać u innych na blogach jak mi pozwolą... Boję się że jak zrobię imprezę i znajomi by je zobaczyli to by mieli ze mnie bekę już zawsze. Ja bym je już nawet chowała w szafce albo pudełku, ale ktoś mógłby zajrzeć... 
Powiedziałam chłopakowi o tym że chciałabym je zbierać i może lalki też, a one mnie wyśmiał, bo to dziecinne. I tak się ze mnie śmieje że słucham Justina Biebera bo on woli Gang Albanii i Cypisa i mówi że to jest prawdziwa muzyka... Chyba już nie wierzę w miłość... 
Trochę szkoda że muszę zrezygnować ze zbierania, ale nie chcę stracić chłopaka i znajomych... :/

Pytanko - kto słucha Lany del Rey w 2017?

Chciałabym robić takie małe blogowe wywiady z różnymi autorami blogów. Nie najpopularniejszych blogów tylko takich zwykłych, ale fajnych. Bym je tu publikowała. Chciałabym je zrobić z autorkami blogów o kucykach ale nie wiem czy ktoś będzie chciał wziąć w tym udział... Bym pytała np. o początki kolekcjonowania, ulubione kucyki i generacje, jak długo to trwa, dlaczego akurat kucyki itd. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz